Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Takk for at du legger dette ut. RIP Bo Hansson.
Nei, men jeg kan klippe og lime norsk.Du snakker norsk!?
Nei, men jeg kan klippe og lime norsk.
Jeg fant følelser jeg klippet ut og limt på kommentarfeltet nedenfor Bo Hansson opptaket på Youtube, så hadde det oversatt på Google Translate . Er ikke teknologi fantastisk?Veldig morsomt, som får meg til å le! Jeg bodd og arbeidet i Norge for mange år siden.
Takk for at du legger dette ut.
Du snakker norsk!?
Nei, men jeg kan klippe og lime norsk.
Veldig morsomt, som får meg til å le! Jeg bodd og arbeidet i Norge for mange år siden.
Jeg fant følelser jeg klippet ut og limt på kommentarfeltet nedenfor Bo Hansson opptaket på Youtube, så hadde det oversatt på Google Translate . Er ikke teknologi fantastisk?
What the hell is going on hereJa, teknologi er meget bra!
Interesting factoid: Bevo Joe lived and worked in Norway. You can cut and paste the exchange at Google Translate, Norwegian to English.What the hell is going on here
Just a couple of Germanic/Nordic guys having a brief convo.What the hell is going on here
Yes, that completes the three recently w/ Bowie, Frey, and KantnerSince Paul Kantner recently passed, today it's Jefferson Airplane;
CFP Round 2 • Peach Bowl
Wed, Jan 1 • 12:00 PM on ESPN
AZ State game and preview thread